Stressin orqanizmə təsiri

Stressin orqanizmə təsiri


Stressin orqanizmə təsiri , Yuxu rejimi pozular
Stress , yuxu rejimini tarazlayan serotonin və melatonin hormonlarına təsiri yuxusuzluq problemi yarada bilər. Yuxusuz qalmaq da baş ağrısı , təzyiq balanssızlığı , həzm problemləri və immunitet sisteminin zəifləməsi kimi semptomlarla həyatınızda çətinliklər törədə bilər.
Nə etməli?
Yatmadan əvvəl bitki çayları için . Saat 19.00 ' dan sonra yemək yeməyin. Qəhvə və kola kimi kafein ehtiva edən və xəbərdarlıqçı xüsusiyyəti olan içkilər içməyin .
Baş ağrısı ortaya çıxar
Stress anında bədənimiz , daha az adrenalin ifraz edər. Bu əskiklik xüsusilə baş ağrısı və migren mövzusunda həssas olanları təsir edər.
Nə etməli?
Stressin verdiyi adrenalin əskiyini yerinə çıxarmağın ən təsirli yolu idman etməkdən keçir. Nizamlı məşq, beyin damarlarına gedən oksigeni tənzimləyici təsiriylə stress anında meydana gələ biləcək baş ağrısı riskini azaldır.
İnfarkt riskini artırar
Uzun zaman sürən və ya təkrarlayan stress ; yüksək təzyiq və infarkt riskini artırır. Eyni zamanda pis xasiyyətli xolesterol səviyyəsini də yüksəldərək damar tutulmalarına bağlı xəstəlikləri və infarkt ehtimalını da artırar .
Nə etməli?
Pis xasiyyətli xolesterol ilə döyüşmənin ən təsirli yolu nizamlı idman etməkdən keçir.
İmmunitet sistemini təsir
Stressli mühitlər immunitet sistemini yavaşlatdığı üçün xəstəlik və mikroblara qarşı döyüşmə gücünü də azaldaraq özünüzü davamlı halsız və yorğun hiss etmənizə səbəb ola bilər.
Nə etməli?
Bol tərəvəz və kivi , portağal kimi bol-bol C vitamini ehtiva edən meyvələrdən istehlak edin.
Çəkini artırar
Stress altındaykən , qan şəkərini tarazlayan insulin ifraz pozulduğunda kilo problemləri ortaya çıxa bilər. Ayrıca stressin antidepresanı un məlumatları və şirniyyat olar ümumiyyətlə. Nə etməli? Insülini sürətlə yüksəldən tort , biskvit kimi ağ unlu və şəkərli qidalardan uzaq durun. Onlar yerinə insülini yüksəltməyən armud və ya qovun kimi şirin meyvələri seçin.
Həzmi yavaşladar
Adrenalinin azalması , həzm sisteminin də yavaşlamasına səbəb olar. Aldığımız qidaların yavaş həzm edilməsi mədə sancıları , qaz və bulanma şikayətlərini artırar.
Nə etməli? Lifli qidalar istehlak edin və prebiyotik qatıqlardan istifadə edin . Bol bol su üçün
Hazırladı: Fidan Məmmədzadə- Psixoloq
  • Müəllif: mpm
  • Tarix 8-06-2014, 18:51
  • Şərhlər : 2
  • Bölmə: Əsas, Son xəbərlər, Şəxsiyyət və Fərdiyyət
  • Baxılıb: 1849
Bu bölməyə aid digər məqalələr:     
Hörmətli qonaq şərh yazmaq və saytın digər imkanlarından yararlanmaq üçün, Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin və ya öz hesabınıza daxil olun.
Son xəbərlər
Baxılıb: 4517 | Şərhlər: 6 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 5170 | Şərhlər: 0 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 3569 | Şərhlər: 4 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 25674 | Şərhlər: 3 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 6650 | Şərhlər: 0 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 5285 | Şərhlər: 4 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 3687 | Şərhlər: 2 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 2705 | Şərhlər: 3 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 3373 | Şərhlər: 0 | Müəllif: mpm
Baxılıb: 1918 | Şərhlər: 2 | Müəllif: mpm
Mütəxəssislər

Online əlaqə
info
Sorğu

Saytda yerləşdirilən movzülar sizi qane edirmi?

Əla
Yaxşı
Kafi
Qeyri kafi

 
«    Yanvar 2018    »
BeÇaÇCaCŞB
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Reytinq
ILK-10 Azeri Website Directory